torsdag 31. mars 2011

Da var det bare å vente!

På mandag tok jeg endelig mot til meg, og gikk inn på statens vegvesen og tok den forbaska teoriprøven, som jeg har grudd meg til og hatt mareritt om så lenge jeg har tenkt tanken på å ta billappen! Grunnen er vel enkelt og greit at jeg strøk to ganger på moped teorien, og tok det skikkelig tungt, så såg for meg at det kom til å bli det samme styret denne gangen. Teori er ikke min greie! Men jeg gjorde alt jeg kunne for å være klar! Leste nesten hele boka, tok masse spørsmål på nett og i en bok jeg hadde osv. Og tro det eller ei (mamma trodde meg ikke før jeg hadde sagt det sånn fem ganger...), men jeg sto på første forsøk og med bare fire feil! Er så fornøyd at jeg bare gliser hele tiden. Måtte sjekke lappen flere ganger på mandagen for å forsikre meg om at det faktisk sto "bestått", og det gjorde det! Så, klapp på skulderen til meg ^^ Da fikk jeg en sånnen her:

Så nå er det bare å vente på å få oppkjøringstime og langkjøring...bare det jeg mangler! Så blir vel i mai/juni jeg er ferdig! (Om jeg står på oppkjøringa.) Men er så deilig å ha så lite igjen :-D Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar