mandag 21. mars 2011

Sukk...

God  kveld\natt alle sammen! Jaja, så sitter man her og drømmer seg bort, og plutselig oppdager man at klokken er way past bedtime. Har så mange ting jeg vil lære meg og gjøre den dagen jeg er frisk! Listen er endeløs. Gleder meg mest til å være skikkelig kreativ igjen sånn som jeg var før. Jeg prøver, men jeg får det liksom ikke til lengre. Alt går seint, jeg har ingen gode idéer, og selv om hjernen jobber i høygir, finner jeg liksom ikke på noe likevel.

Sitter å ser på bloggen som heter http://www.passionforbaking.com, og har lyst å lære meg å lage og pynte kaker, cupcakes og alt som følger med. Så ser jeg på ulike kort dekoreringssider, og har lyst å lære meg det. Det er så mye å gjøre! Men, siden jeg oppdaget passionforbaking siden, har jeg siklet på denne bakebollen:


Elsk! Ikke er den spesielt dyr heller. 130 SEK. Men det er før frakt da. Er sikkert masse i frakt.Tørr ikke å sjekke enda. Men den bollen skal jeg ha en vakker dag :) Den får du kjøpt her!


En annen ting jeg fullstendig har lagt min elsk på er disse rice bollene:


Aner ikke hvorfor, men det er bare ett eller annet elskverdig med dem. Disse kjøpes her!


Lurer også på om det  går an å male kjøkkenmaskinen min på en eller annen måte. Den er helt hvit, og ikke spesielt pen! Noen som har noen tips?


Ellers vil jeg dele med dere at turen til Bergen gikk veldig bra (om du ser bort fra flyturen hjem...). De ansatte vi møtte på sykehuset var kjempe hyggelige, og både professor Nyland og sosionom Follestad var fantastiske personer. For første gang på lenge har jeg møtt forståelse av leger i helsevesenet! Og bare det i seg selv gjorde så godt, for det viser at jeg kjemper ikke uten grunn. Man begynner virkelig å tvile på seg selv når man møter så mye motstand! 


Nå skal jeg legge meg, og prøve å sove! God natt alle sammen der ute!

1 kommentar:

  1. Åh, den piskebollen har jeg :-) Kjøpte den fra arbeidshuset.no :-) Herlig at du har fått møte forståelse! :-)

    SvarSlett