fredag 11. mars 2011

Stilige badekar

Tidligere har jeg alltid favorisert badekar med løvebein, men nå har jeg funnet et (i samme prisklasse) som jeg likte om ikke bedre, så vertfall like godt! Heldigvis skal jeg ikke plukke ut noen badekar enda, men disse to synes jeg er stilige, på hver sin måte. De er hentet fra sidene til bolig pluss.

                                      Dette likte jeg fordi det var praktisk og naturaktig. Man kan dekke til badekaret når man ikke bruker det, og unngår å samle opp støv, og samtidig kan man bruke det som benk. Veldig kult. I tillegg liker jeg stemningen det gir på badet med fargene og flisevalget!


                                          Det er en egen sjarm med med løveføtter på ett badekar. Personlig liker jeg best når de er "sølvfarget" sånn som på bildet. Men det kommer jo selvsagt helt an på stilen på resten av badet!

Nå skal jeg slappe av og ta det rolig og bli frisk. Har vært syk i to dager nå med omgangssyke og smerter i muskler og ledd! Men er heldigvis på bedringens vei! Ha en fin helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Sv; Jeg har en 2 liter, den koster 599. Men jeg må få meg en større en, og da koster de litt mer. Men det synes jeg absolutt det er verdt :)

    SvarSlett
  2. Jeg stemmer for det badekaret med løveføtter ;-) Hihi!

    SvarSlett
  3. Egentlig enig :)Det er så kult med løveføtter!

    SvarSlett