torsdag 24. mars 2011

I dag er jeg stolt av meg selv!

Viktig å gi seg selv litt ros innimellom! Og i dag synes jeg at jeg har vært flink! Klarte å komme meg opp til glattkjøringstime kl 7 i dag morges. Og var ikke hjemme før 2! Det har vært lærerikt og morsomt! Masse tull og tøys undervegs. Men, så skal det sies at da jeg kom hjem sovna jeg på sofaen. Nå er jeg våken igjen, men skal straks gå å legge meg. Er helt utslitt! Men er bare så deilig å være skikkelig i gang med lappen! Nå må jeg konsentrere meg om å få tatt teorien før jeg kan ta noe mer. Egentlig greit det, så får jeg mulighet til å hvile meg skikkelig ut mellom hver "økt". Prøver å oppmuntre meg selv ved å tenke at det blir så deilig når jeg er ferdig å slipper å måtte bli kjørt over alt! Det blir en SEIER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar