lørdag 12. mars 2011

Pene negler!

Jeg er virkelig ikke en person som er flink til å ta vare på neglene. Prøver og feiler. Biter, slutter å bite. Og neglelakk med farge føler jeg ikke at jeg kan bruke, for jeg har så mye rødfarge i huden på fingrene at det ser bare helt grusomt ut! Vertfall de fargene jeg har prøvd til nå! Men, i dag var jeg en liten tur på sparkjøp med svigermor, svigerinner og nevø, og da kom jeg over noen stilige neglestickers! Man dekorerer neglene med mønster, og lakkerer med blank farge over. Så superlett at til og med jeg klarte det! Legger ut ett bilde, men advarer med at jeg ikke har spesielt fotogene fingre ;) Og det ser selvsagt bedre ut i virkeligheten! Håper jeg ;) Men, ett lite tips bare, og det kostet meg bare 19 kr, og litt av en blank neglelakk jeg allerede hadde liggende + litt tålmodighet som jeg faktisk hadde i dag!



Jeg likte det vertfall veldig godt. Nå skal jeg legge meg, for skal opp tidlig i morgen! Men må bare legge ut ett bilde av luringen vår som sniker seg inn og oppi på de rareste steder!

Luringen. God natt alle sammen :) Håper dere har\har hatt en fin helg!

1 kommentar:

  1. sv: Jeg kjøper eplemosten på Meny. Men jeg vet ikke om det finnes overalt, i og med at Union er et bryggeri i Skien.

    SvarSlett