lørdag 5. mars 2011

Flink!

Tenker at i dag skal jeg være flink og lese så mye som mulig på teorien (til bil), sånn at jeg kan prøve å ta prøven i neste uke. Har ikke så veldig høye forhåpninger om å stå med det første, men kan jo hende jeg er heldig! Håper vertfall det! Skulle egentlig øvelseskjøre litt i dag med eldste broren til mannen min, men på grunn av den forbaska snøen måtte vi avlyse. Men da får jeg heller bruke dagen min på å lese på teorien.

Gutta ligger på sofaen og ser på film (mannen og den andre broren hans), og jeg sitter og pugger. Ganske grei dag egentlig. Tar sikkert en god lesepause ikveld for å være med litt venner :)

Har også utrolig lyst til å lage en kake jeg fant oppskrift på for noen uker siden på en kakeblogg. Det er en slags ostekake! Jeg synes vertfall den virker veldig god! Kanskje jeg er så sprek og klarer å lage den  senere? Formen er ganske bra i dag, så får se om jeg ikke får motivert meg selv. Den heter "ultimate red velvet cheescake". Fant den på denne bloggen.

                                              (bildet er hentet fra bloggen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar