mandag 28. januar 2013

Ny uke, og denne mandagen starter rolig!

I helga besøkte vi svigers, og vi var ganske aktive, spesielt på lørdagen med tantebarna, noe som var kjempe gøy. Men, i dag kjenner jeg det i hele kroppen! Kjipt, men da tar jeg det heller rolig...og om energien strekker til vil jeg bake noe! Har gått rundt en god stund nå og frista meg selv med tanken på å lage en STOR langpanne med SJOKOLADEKAKE! Namm! Og til helga skal vi ha middagsgjester, sååå...hmmm! En god unskyldning til å lage den synes jeg! Men må kanskje vente til torsdag...eller fredag :) Litt dumt å lage en stor kake, og så servere den tørr. Den skal være SAFTIG! ..okei, beklager, men jeg sikler virkelig etter å lage denne kaka! Om jeg har en god oppskrift? Yes i do! Det er altså en spesiell kake jeg sikler etter...Kanskje jeg legger ut oppskriften når jeg har laga den :)

må jeg si at jeg er utrolig glad for at vi har masse nedfrosset middag i fryseboksen! Det er jo bare å tine og varme opp :) De siste dagene har det gått mye i fiskegrateng. NAmm! Har fått heelt dilla på det! (bra det er det og ikke noe med masse sukker og sjokolade i...)

Tenkte å dele noen bilder fra sommeren :) Vi var nemlig på Island. Drømmer meg herved tilbake!

Seljalandsfoss - nydelig ikke sant?
 
Strokkur 
 
Suppe i brødbolle! Namm!
 
Goðafoss

Savner Island. Vært der tre ganger...blir sikkert fler turer om økonomien tillater det :D


 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar