onsdag 2. januar 2013

Ny start!

Hei! Og takk for sist!

Det har skjedd både mye og ingenting de siste månedene. I sommer har jeg og mannen holdt på å små pusse opp litt. Har tatt masse bilder som jeg planlegger å legge ut bilder av senere! Må bare bli helt ferdig med gangen først (er såklart listene som som står igjen...) så skal jeg legge ut bilder! Må si jeg er utrolig fornøyd med alt vi har fått gjort, selv om det har tatt sin tid.

Vi var også så heldige å få oss "ny" benkeplate i billigkroken på ikea, så nå skal vi snart få ordna med det og ny vask + blandebatteri! Skal bli deilig å ha en vask det faktisk er plass til noe nedi (note: den vi har nå er rund og skikkelig upraktisk) og i tillegg ha ett blandebatteri som har en mellomting mellom null vann og full sprut :D Jej! Det er vel denne tror jeg: (passer fint til vårt hvite kjøkken:))

PRÄGEL Benkeplate IKEA Fukt-, varme- og ripebestandig laminatbenkeplate som er lett å rengjøre. Og dette er blandebatteriet. Liker at den man skrur på vannet med ser ut som ett skipsratt! (husker ikke hva det heter i farten..)
ALSVIK Blandebatteri til kjøkken, 1 greps IKEA 10 års garanti. Les om vilkårene i garantiheftet.
Jeg har også gått i gang med en del organiseringsprosjekter her hjemme, men når energien er begrenset og hodet fullt av bommul går ting litt tregt. Men det kommer seg, og det gjør godt for kropp og sinn! Men forandring fryder :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar