onsdag 2. januar 2013

Månedens stormiddags liste!

Skal hvertfall prøve å få laget noe av dette denne måneden, og fryse ned!
Leste forresten ett godt tips ett sted for en stund siden. Hva man skal gjøre med rester fra middagen, type kokte poteter, grønnsaker, noen kjøttkaker osv. Ha en tom boks stående i fryseboksen. Hakk alle bitene i ca like store biter, og legg i boksen. Når den er full, har man pytt i panne. Genialt eller hva? Dette skal hvertfall jeg prøve!

Men dette er noe av det jeg har lyst å lage denne mnd til å fryse ned. Forhåpentligvis med god hjelp fra min kjære<3 nbsp="nbsp" p="p">- Chili con carne
- Gulasj suppe
- Fiskegrateng
- Linsesuppe
- Hønsefrikase

Jeg har også lyst å lage:

- Knekkebrød
- Piroger med kjøttfyll
- Grove rundstykker

Men vi får se hvor mye som blir! Bakelysten er stor om dagen! Drømmer blant annet om sandkaker og brune pinner/cola kaker...Men det blir liksom ikke noe av! Men middag må man jo ha så forhåpentligvis får vi en start på det! Gleder meg til å fylle opp fryseboksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar