torsdag 3. februar 2011

NAV møte og kjærestebilder!

I morgen er det tid for NAV møte, sammen med legen min, og jeg gruer meg som vanlig. Vet ikke hvorfor, men det er ikke akkurat gøy! Men skal bli bra å fått det overstått.

Idag har jeg hatt en skikkelig slapp dag, og nesten bare ligget på sofaen. Klarte utrolig nok å prestere å lage kjøttkaker til middag, noe jeg må ha gjort i en slags komatilstand, for etter jeg var ferdig og la meg ned litt på sofaen, var jeg helt energiløs igjen. Så da ble det middag i sofaen! Kom meg heldigvis litt i løpet av kvelden, og fikk endelig pakket ut (nesten alt!) fra bagen vi brukte da vi besøkte svigers i helgen som var, og jeg har nok en gang slått meg til ro (vertfall så prøver jeg veldig hardt å gjøre det...) med tanken på at når tilstanden min er som den er for øyeblikket, har jeg lov til å ha det lit rotete innimellom! Er ikke for ingenting at jeg har kjøpt meg en sånn fin magnet der det står; Unnskyld rotet. Vi vil bare at du skal føle deg hjemme!


Ellers, så fant faktisk mannen min, av alle mennesker, en stilig interiør blogg jeg ønsker å dele med de spesielt interesserte! Eller, spesielt en del av den som viser ulike trapper som inneholder ett genialt lagringssystem! Hvor mange av oss har vel ikke problemer med å få plass til sko, vintertøy og diverse? Well, here it goes!


                             Denne er min personlige favoritt, og bildet er hentet fra denne bloggen her!


Bloggen heter http://trineibakken.blogspot.com. Anbefaler å ta en titt innom :)

Vil også slenge inn ett bilde av meg og min elskede. Vi tok "kjærestebilder" i fjor høst. Dette er ett av de. Kvaliteten er ikke den beste i og med at det er skanna inn på pc'n;-)


Nå skal jeg stupe i seng! God natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar