fredag 18. februar 2011

Opptur!

I dag føler jeg at jeg har vært flink! *Klappe meg selv på skulderen*. Jeg har nemlig gjort en av de tingene jeg misliker mest; nemlig å prate med folk jeg ikke kjenner i telefonen. Måtte jo begynne ett sted for å komme meg noen vei! Så jeg tok en telefon først til en sosionom jeg har fått nr til, og fått beskjed om at jeg kan kontakte om jeg skulle ha problemer med nav. Hun tok ikke telefonen, men jeg la igjen en beskjed! Skummelt! Etterpå ringte jeg kontoret til legen som utredet meg for ME, og forklarte situasjonen, og fikk beskjed om at han skulle se på saken og hjelpe meg. Gjett om jeg ble positivt overasket. Han er utrolig travel, og det var godt å føle at han brydde seg. Så nå håper jeg at det kan gå litt framover :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar