torsdag 17. februar 2011

En evig kamp for forståelse i systemet

Jeg har så utrolig mye på hjertet at det holder på å sprekke, men jeg kan rett og slett ikke si noe særlig om det, annet en at etter forrige møte med nav og legen min, føler jeg meg både misforstått, såret og sint. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvem som kan hjelpe meg. Alt er en kamp. Det er ikke for ingenting at det sies at man må være frisk for å være syk. For hvem har vel kapasiteten til å kjempe mot systemet når man så vidt klarer å komme seg opp etter å ha sovet i 10-12 timer, mer utmattet en når man sovnet, og å ligge en halvtime-time i senga og bare forberede kropp og sinn på å lage seg frokost? Det er latterlig!

3 kommentarer:

  1. Huff :-(( Dette høres absolutt ikke bra ut, og jeg tror jeg kan relatere meg til følesene du beskriver. Det er virkelig noe dritt når man føler seg misforstått og såret. Det gjør ofte fryktelig vondt !! :-( Håper virkelig alt ordner seg for deg...

    SvarSlett
  2. Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg - av hele mitt hjerte!! <3

    SvarSlett
  3. Takk søte deg :) Det gjør godt med litt forståelse:) <3

    SvarSlett