tirsdag 25. januar 2011

Avlyst!

En dame fra NAV ringte meg i dag for å informere om at møtet var avlyst på grunn av at saksbehandleren min var blitt syk! Jeg som har grudd meg kjempe masse, og all for nothing. Kjenner jeg egentlig begynner å bli litt stressa nå, for jeg har bare stønad ut mnd, og de skal behandle saken min på nytt! Og først må vi ha ett nytt møte. Er så redd for at utbetalingene skal drøye! Synes egentlig at det er ganske frustrerende! Skjønner ikke NAV at vi som får penger fra dem faktisk trenger dem til viktige ting, som foreksempel...hmm. regninger?

Jaja. Må nesten bare prøve å slappe av og tenke at det ordner seg! :) Er ganske sliten og tung i kroppen i dag, og stiv og rar etter treninga i går, så skal ta det rolig, lage meg en kopp med kakao, og prøve å pønske ut hvordan jeg kan bruke gårsdagens kalkun rester til å lage en slags gryterettmiddag. Fantasi - hvor er du? Virker som om kreativiteten min har tatt pause! Kanskje jeg må begynne å male litt igjen :p 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar