onsdag 7. april 2010

Trist dag

Vi har hatt en kjempekoselig påske, med masse gode venner, etterfulgt av at jeg ble kjempe syk med antageligvis spysyke og influensa på lørdagen som var, og har ikke gjort annet en å være syk og sove siden. Wohoo! Priceless påskeferie!

I tillegg skulle vi jo egentlig hente snuppa vår (valpen) på fredagen, men Joel måtte kjøre hele veien ut til ørlandet igjen (der vi henta henne...noe som er en to timers tur fra trondheim..) siden han skulle begynne på jobb igjen i går, og jeg var så syk at jeg ikke kunne ta vare på andre enn meg selv!

Og selvsagt kommer tvilen snikende inn...klarer vi virkelig å ha hund? har vi tatt det rette valget? tenk om jeg blir dårligere av å ha hund? Osv. Så nå er det ingen fred å få fra min hjerne...men nå er jeg i alle fall på bedringens vei. Har ikke vært så syk på det jeg kan huske!!

Håper dere har hatt en bedre ferie enn meg =) Og en bedre dag. I dag har gått med til å komme meg opp av sengen, prøve å få i meg litt mat...og være skikkelig frustrert og lei meg, fordi jeg ikke klarer å finne ut hva jeg vil. Og ha dårlig samvittighet. Og være skuffet over meg selv. For dette er noe jeg har gledet meg til siden januar. Og nå er jeg så redd for at jeg ikke skal klare alt ansvaret likevel!!

Jaja. Nok av min lille depressive dag! Det ligger så mye mer bak enn jeg orker å skrive ned. Så ta det som det er!

Fikk en bukett med nydelige tulipaner av min kjære i går <3 det gjorde godt det! I tillegg har han kjøpt masse godt til meg=) Som jeg nå endelig begynner å få lyst på :-p

Nå er det bare å håpe at jeg blir helt frisk, sånn at jeg kan leve mer normalt fremover, og viktigst av ALT, ha lyst på is igjen!

Skal legge ut noen bilder fra ferien når jeg finner usb kabelen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar