lørdag 10. april 2010

Legge seg

Jeg liker virkelig ikke å legge meg!

Har slitt med søvnproblemer hele livet, så vet liksom aldri hvordan det blir når jeg legger meg. Blir jeg liggende våken hele natten, sovner jeg med en gang. Og sånn typisk, om jeg er så heldig å sovne fort, så våkner jeg med ett rykk! Er ikke det utrolig plagsomt?

I dag har vært en bra dag. Har fått ryddet og vaska masse. Og endelig har jeg fått vaska bort den plagsomme flekken som har vært midt på kjøkkenvinduet, og irritert livet av meg siden Januar da vi flyttet inn! Nå er den endelig borte! Laget kjøttkaker (fra bunnen av) til middag i dag =) I tillegg har jeg laget banan brød og en sånn 1-2-3 brownie kake. Namm =) Føler meg effektiv og flink =D  Men igjen, så ble jeg helt slått ut etterpå. Men sånn er det jo når man har ME! Er ikke blitt så flink enda til å fordele energien rett osv.. Fikk en liten dytt siden vi hadde middagsbesøk i dag =) Det var kjempe koselig, og etterpå spillte vi kort. Var så deilig å ha en rolig kveld. Det må vi virkelig bli flinkere til. 


I morgen skal vi på hyttetur, men bare til søndagen da. Det blir koselig. Forhåpentligvis skal vi grille! Og på søndagen skal vi hente Bella (valpen vår). Håper alt går bra og at jeg ikke får panikk når vi får hunden...har oppdaget en skummel side med meg selv i det siste. Nemlig at jeg har skikkelig angst for ansvar! Føler meg helt låst og bundet. Vil egentlig ikke gå mer inn på det her. Men det er ikke så veldig behagelig.


Ha en fin helg alle sammen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar