torsdag 8. april 2010

Påskeegg på salg

i dag våknet jeg av at to av mine kjære venninner ringte på døra, og da jeg åpna, lå det en boks med påske egg der! De av sjokolade med fyll inni!! mmmm, beste jeg vet. Må bare passe meg sånn at de ikke havner ned i magen før frokosten. Og best av ALT, de var på salg!! Gjett om noen i dette huset skal hamstre!!!

Døgnrytmen min er litt på bærtur etter at jeg sov nesten 20 timer i døgnet. Ikke så rart kanskje? Så fikk ikke sove før i dagmorges.

Men det ordner seg nok. Kjenner at humøret er på vei opp igjen, og at jeg begynner å få lyst til å gjøre ting igjen! Noe som er deilig. Er egentlig fortsatt veldig usikker på om vi skal hente hunden, men har bestemt meg for at jeg ikke vil gi opp uten å ha prøvd skikkelig!

Vel, nå skal jeg spise påskeegg frokost, prøve å rydde litt, og bare tenke meg frisk, sånn at jeg kan komme meg ut, og begynne å lage terassen koselig til sommeren! Gjett om jeg gleder meg =)

Ha en fin dag alle sammen =)

(Beklager mangelen på bilder....finner ikke den forbaska usb kabelen til kameraet!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar