torsdag 8. april 2010

Nye produkter

Har nettop bestilt meg ett par nye produkter jeg har lyst til å teste ut! Økologiske selvsagt. Har blitt skikkelig hekta på naturlig og økologisk hudpleie. Man finner så utrolig mye dritt i "vanlige" produkter at det skulle ikke vært lov!

For eksempel i en av "doktor greve" intimsåpene, er det ett stoff som heter  PEG.

Vet DU hva det er?
"Emulgator. Forstyrrer hudens beskyttelseslag slik at skadelige stoffer kan trenge inn gjennom huden. Ved fremstillingen brukes den giftige gassen etylenoxid som er under mistanke å være skadelig for fosteret og kan dessuten forårsake kreft."  (hentet fra http://levlogisk.com/skadelig-kosmetikk/ , der det står mer om hvilke stoffer som er skadelige i kosmetikk)


Denne skal liksom være mild og bra. En venninne av meg fortalte nettop at hun fikk urinveisinfeksjons tendenser mens hun brukte denne, men med en gang hun kuttet den ut, forsvant de. Skumle greier.

Har nettop bestilt en som skal være helt naturlig og fri for alle sånne ekle stoffer og kjemikalier. Og er spent på resultatet.
Den er fra ett merke som heter faith in nature.
 Og den er kjøpt her: http://www.onlyorganic.no/Feminine-Wash_290.html

Kjøpte også en ny ansikts\sminkerens siden min forrige er nesten tom. Har merket at mange av "billig" merkene har vært med på å gi meg blå ringer under øynene, noe som ikke akkurat er så veldig ønskelig.

Denne har jeg kjøpt:

Amie. Også ett helt naturlig produkt. Den har jeg kjøpt på bleieboden.no









Er veldig spent på å prøve =D Alltid gøy med nye produkter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar