onsdag 24. august 2011

Kampen mot -

- ett ryddigere hjem! 

En av mine største daglige utfordringer, er å holde det ryddig rundt meg. Skulle nesten tro at rotet levde sitt eget liv, for i det ene øyeblikket er det ryddig og rent, og i det neste flyr det ett par hybelkaniner forbi, og rotet er tilbake. Det er ett mysterium! I det siste har jeg kastet masse små ting, som egentlig bare ligger i veien og ikke hører hjemme noe sted. Det skal jeg fortsette med, for, jo færre ting jeg har, jo lettere bør det jo egentlig være å holde det ryddig, eller hva? 

Noen som har noen tips? :) Kjenner jeg blir gal!

Idag har vi hatt en mild temperatur. Tenkte egentlig ikke over det før jeg luftet hunden, men jeg hadde faktisk på meg t-skjorte uten at jeg frøs, og så slo det meg at snart er det på med jakke og skjerf, votter, varme sko og lue! Det er virkelig en av de tingene som irriterer meg mest på vinteren, man må ta på seg ett lass med klær for å i det hele tatt være ute. Det virker nesten som om hele landet ligger i dvale hele vinteren, og bare venter på sommeren. Og, når sommeren endelig kommer, er ingen fornøyd. Er ikke det litt trist? At det nordmenn klager mest over er VÆRET? Da har vi det for godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar