søndag 21. august 2011

Dagene går i ett!

Har tenkt så mange ganger at jeg skulle sette meg ned å skrive, men så blir det liksom ikke til at jeg får gjort noe mer med det. Dagene flyr forbi, og jeg merker at høsten nærmer seg med stormskritt, og nok en lang vinter ligger foran oss. Hvor ble det av sommeren? Jeg skal riktignok ikke klage, for jeg er ganske sikker på at vi har hatt flere solrike dager enn i fjor, og vi hadde en nydelig forsommer i mai. Men det har allikevel ikke vært en skikkelig norsk sommer, med lune sommerkvelder og tropenetter. Det savner jeg. Hva har skjedd med den norske sommeren?

Dagene har vel gått med til rydding og besøk. Kort og godt. Og masse hviling! Det trengs etter en hel uke med to jenter på besøk! Det var utrolig koselig, men det merkes :)

Drømmer meg stadig til syden, og det er tross alt to år siden jeg og mannen min sist dro til ett varmere strøk. Det hadde gjort godt med litt varme i kroppen, men jeg har ikke peiling på hvor jeg ville dratt? Jeg er ikke så veldig erfaren innen reiselivet. Mottar gjerne tips med takk! 


Men endelig fikk jeg koblet til kameraet til pc'n, så da var det på tide å publisere innlegget :)

En sånn lys ting til å ha te-lys i som jeg lagde i sommer :)


Izzy satte også pris på en tur på stranda ;)

 Ett rart bilde av meg og min kjære...snodig nok det "beste" som ble tatt denne sommeren ;)

Kongen på haugen!

Snuppa følger stadig med :)

Den beste sommer isen! Nesten den beste vertfall. Solstikk! 

Sandstrand <3 (ikke mine brune legger nei! I wish!)
  
Enkelte driver med ekstremsport, og bader. Det var mildt sagt is kaldt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar