tirsdag 23. august 2011

Glass og metall!

Er det bare meg, eller er det utrolig tungvindt å resirkulere glass og metall? Hos os har det blitt til at det har samlet seg opp, og til slutt bare endt opp med bli kastet med restavfallet, rett og slett fordi jeg; 1: Blir lei av å ha det liggende, og 2: ikke har funnet ut før i dag hvor jeg faktisk kan få det resirkulert! Så nå skal det resirkuleres, og samvittigheten min skal bli bedre. Synes de "promoterer" stedene hvor man kan få resirkulert alt for dårlig med tanke på hvor viktig det er for samfunnet, og med tanke på hvor nøye de ønsker vi skal være!


Nå skal jeg gjøre meg klar, for om en time har jeg time hos kiropraktor. Håper alle har en fin dag! Her er det rett under 20 grader og opphold. Virker som om sommeren gir sitt siste skrik før høstkulden setter inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar