tirsdag 14. juni 2011

Sommer uten sol!

Må ærlig inrømme at dette været her ikke akkurat vitner om at vi har noen strålende sommer i vente, eller hva? Nyter de godværsdagene vi har innimellom selvsagt, men savner at hele sommeren stort sett består av sånne dager. Akkurat nå sitter jeg her og venter på en kopp god kaffelatte som mamman min lager! Hun har blitt utrolig flink. Viktig å ha hobbyer man trives med. Ellers kjenner jeg at hele meg lengter etter en skikkelig sydenferie! Det har rett og slett vært for mye vinter og stress! Så håper virkelig vi kan ta oss råd til det på sensommeren. 

Det hadde seg nemlig slik at de feriepengene vi hadde satt av til en ferie, gikk med på å kjøpe ny bil, siden den gamle fikk en skade som var for dyr å fikse. Jeg er jo selvsagt takknemlig for at vi ikke måtte ta opp lån for å kjøpe ny bil, og at vi hadde pengene, men kjente alikevel skuffelsen sige på nå som jeg endelig hadde turt å glede meg til en sydentur! (Eller hellas tur. Det er så fantastisk mat der!) 

Har merket at formen er mer stabil i det siste. Håper det ikke er forbigående og at det fortsetter den veien, for kjenner at jeg har veldig lyst å prøve å begynne å jobbe litt snart. Men det nytter ikke dersom jeg blir værre når høsten og kulden kommer igjen! Vi får se! Men jeg håper!

Ble ett lite hverdagsinnlegg! Legger med et fristende sydenbilde, for å gjøre lengselen hakket værre ;)




(lånt fra google) 

PS. Kaffelatten var kjempe god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar