fredag 17. juni 2011

Navnløst innlegg!

Idag var jeg i vielsen til en gammel venninne av meg som jeg ikke har sett på evigheter! Var super koselig! De var kjempe fine! Hadde ikke hilst på mannen hennes før faktisk, så var utrolig koselig å endelig få et ansikt til navnet hans. Etter vielsen var jeg og mamma og trålet rundt i Stavanger. Var litt salg, så fikk meg litt nye ting! Kjempe gøy å få noe nytt! Ellers er jeg utrolig sliten, og har av en eller annen rar grunn vondt i høyre lår! Snåle greier, men går vel over. 


Nydelig kjole, og nydelig brudepar.

Har lest en del om et sted som heter  cato-senteret de siste dagene, og de har visst egne opplegg for blant annet barn\unge med ME, så tenkte jeg skulle sjekke ut om det kunne være noe for meg! Men nå er jeg ganske sliten, så vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar