torsdag 30. juni 2011

En slags sommer

Er jammen ikke mye vi ser til sommeren. Skuffende greier. Kan det ha noe med askeskyen å gjøre tro? Jeg skylder vertfall på det! Det er baaare Island sin skyld! Neida. Føler jeg har litt lov til å mobbe de siden mannen min er fra Island. Det er ett nydelig land forresten. Om noen trenger ett spennende ferie tips! Akkurat nå sitter jeg her og slapper av "slæsj" manner meg opp til å gå i gang med rydding og maling! Det har seg nemlig sånn at vi skal ha besøk ikveld, så da må det ryddes. Og snart skal vi sørover og besøke foreldre og familie. Jeg er også i gang med renoverings prosjekter, det vil si å male stuebord, kjøkkentrapp (en sånn liten en), og tallerken hylle! De to minste tingene er ferdig, og bordet er ferdig grunnet. Er spent på hvordan det blir når det er ferdig!

Det eneste problemet er at det går sent fremmover. Om jeg maler litt en dag, er jeg utslitt neste dag og vondt i bein og ledd. Men det går i alle fall fremover. I dag har jeg vært hos kiropraktor og fått behandling, så det kjennes godt. I dag går ting super sent! Men jeg blir forhåpentligvis bedre på sikt!

Maleprosjektene er i gang, og jeg har tatt noen bilder! Glemte selvsagt å ta før-bilde av bordet. Men tok et da det var delvis demontert!


Talerken hyllen, og grunning på gang


Kjøkkentrapp, grunning


Stuebordet - demontert. Øverste bildet skal ligge oppå med en glassplate inni, også er det en midtdeler under og tre korger. 

Er helt ferdig med tallerkenhylla og kjøkkentrappa. Stuebordet mangler bare noen små strøk og å bli skrudd sammen, så skal prøve å få lagt ut bilder i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar