torsdag 9. juni 2011

Nye prosjekter og godt vær!

Idag har jeg og min kjære kjøpt oss et kjempe stilig barbord. Det er ganske mørkt trefarge, så er spent på hvordan det blir når alt er på plass! Akkurat nå er det litt kaos her. Kan ikke skylde  på at vi akkurat har flytta inn heller (som jeg gjorde i begynnelsen...), for vi har tross alt bodd her i ett og ett halvt år!

Barbordet skal da altså brukes som tv bord! Eller, vi skal kjøpe flatskjerm snart (vi har nemlig fortsatt en svær tung boksetv), og den skal opp på veggen, så skal vi ha dvd spilleren liggende på barbord-tvbenk-bordet under! Det blir skikkelig kult! Eneste er at stuebordet vi har er litt mørkt, sofaen er mørkegrå, høytalerne i en slags mørk trefarge. Så er mye mørkt\mellommørkt, men ingen av tre-fargene er like! Har endelig fått tommel opp fra min kjære om å få male bordet, så nå skal det pusses og hvit beises eller hvitmales! Gleder meg!

Utenom det har jeg fått tak i en liten talerken hylle som skal males lys, byttes knagger på og brukes til å ha koke bøker i, for de har egentlig ikke noen plass!




Ute skal jeg ramme inn hønsenetting, henge det opp under terassen over oss, og henge små lykter i den! Det er fortsatt et prosjekt under planlegging. Bilder kommer! Vi skal prøve å få hjelp av broren til mannen min, og snekre opp noen benker utenfor med lagringsplass i! Så det blir spennende!

Og så må jeg nesten få vise fram en kommode jeg har pyntet litt på! JEG synes vertfall den ble kjempe kul! :D     slik så den ut før:
Og sånn er den nå:


Er ikke helt ferdig, men er ferdig med mesteparten, men skal lage noen nye håndtak, og den trenger nye føtter! Skal prøve å få tatt bilder undervegs og legge ut bilder av prosjektene :)

1 kommentar:

  1. Jeg er imponert :D Du er jo skikkelig kreativ ! Du må kose deg masse med prosjektene dine ! :)) Å kose deg i sommervarmen <3

    SvarSlett