onsdag 26. oktober 2011

Smykkeskrin!

Er endelig "ferdig" med smykkeskrinet, som jeg begynte å pusse på tidligere i sommer. Er ikke helt ferdig enda. Synes det ser litt nakent ut foran! Så kom mannen min med ett smart forslag. Han foreslo for eksempel å få på noe skrift, typisk wallstickers med noen fine ord. Kjempe smart! Hvorfor kom jeg ikke på det selv?

Den så slik ut rett etter jeg hadde begynt;


og sånn ser den ut nå;



Litt nakent foran der som du kanskje ser! Noen som har noen andre forslag enn tekst, eller andre forslag til utbedring? Nå tørr jeg vertfall ha den stående framme på badet (",)

1 kommentar:

  1. Så fint det ble :)

    Ja da er det den sofaen jeg har sikla på ;)
    frister å kjøpe den nå som den er på tilbud, men siden jeg nettopp har fått en ny gulpeunge så tror jeg at vi venter til den verste grisetida er over.

    SvarSlett