mandag 24. oktober 2011

Enkel hverdagslykke


I dag var det en sånn dag der jeg måtte tvinge meg selv for å gå ut med hunden. Turen opp bakken gikk kjempe seint, med flere pauser, og kjente jeg ble ganske så svimmel. Men rett før jeg var hjemme hørte jeg en velkjent lyd, og snudde meg for å lete. Og der, høyt i toppen av ett tre så jeg en hakkespett! (Om det var en hakkespett eller flaggspett er jeg ikke sikker på, for jeg husker ikke forskjellen.)
Det var så fascinerende at jeg ble stående og kikke opp på treet på andre siden av veien, mens biler kjørte forbi, og sjåførene gav meg noen merkelige blikk :) Husker at jeg var skikkelig opptatt og interessert i hakkespett da jeg var barn, og hadde så lyst å se en. så det var gøy å endelig få muligheten til det! It made my day <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar