torsdag 20. oktober 2011

Ny sofa :D

For ett år siden kjøpte vi oss en ny sofa, og etter ett halvt år måtte vi bytte den inn og få ny, på grunn av at fjærene i bunnen på både 2- og 3 seteren ble alt for myke, og man helte nedover når man satt i begge sofaene. Nå har det samme skjedd med de nye vi fikk, så nå er vi lei. Og for ett par dager siden var vi og bestilte oss ny sofa. så forhåpentligvis får vi pengene tilbake for den gamle!

Boston hj.m/endeavsl.
Den nye sofaen! Gleder meg som en liten unge til å få den på plass i stua! Fin?
Veldig lun og god...kan se for meg at jeg sitter der og koser meg med en god bok. Noe å se fram til i høstmørket!

Synes for den saks skyld at vi har hatt en ganske så fin start på høsten! Viss nå bare snøen kan holde seg i dvale vertfall til november, så blir jeg lykkelig! Oktober er høstmåned!

1 kommentar:

  1. Takk for fin kommentar i bloggen min :)
    Og den sofaen er kjempe lekker, det er slik jeg også ønsker meg :D er den kjøpt på bohus eller møbelringen?

    SvarSlett