lørdag 9. oktober 2010

Blue saturday

Ikke så veldig "blue" egentlig, bare litt syk, og deretter - motløs!  Men det går bra! =) Noen som har noe bra tips mot kvalme og omgangssyke?

Ellers er det lenge siden jeg har skrevet. Har tenkt på det utallige ganger, men ikke hatt roen nok over meg til å skrive litt! Men, nå er jeg da altså her! Sitter inne med dyna godt tulla rundt meg og ser på tv. Vanlig syke dag med andre ord. Er så gåen etter lite søvn og mye springing ut på badet i natt (slapp av. Detaljene stopper der!), at jeg er helt utslitt og magen føles totalt vrengt ut. Juhuu!

Ellers har jeg en gigantisk kleshaug som ligger her og venter på å bli brettet, og en annen på badet som roper etter en vask! =) Får se om jeg får gjort unna litt senere ikveld.

På mandag får vi pus! En tre år gammel somali katt som heter Kalinka, og hun er aldeles nydelig! Gleder meg som en liten unge! (www.tingerlings.com - dere finner henne under "hunner")

Tenkte også å anbefale en fantastisk nydelig lakris te!
Yogi tea, licorice! Namm! En veldig fyldig smaksopplevelse =)


Ha en flott helg alle sammen =)

1 kommentar: