søndag 25. juli 2010

Langdryg morgenstund

Kom meg opp ca halv 1, og startet med frokostblanding av ikke akkurat det sunneste slaget! Men men. Av og til har man lov til å synde ;-)

Ellers så har jeg tenkt i ca en time nå at jeg skal lage meg en smoothie, men venter på at Joel skal komme hjem først. Han er å kjører arbeidsbilen sin til kontoret. Sjefene ville ha den der mens vi er bortreist!

Så etterpå nå skal jeg endelig komme i gang, og pakke ferdig. Ellers skal vi på møte kl 5, så hadde jo vært greit å forberedt meg til det også!

Men i morgen, kl 15:00 drar vi til Island! Blir spennende. Har ikke vært der på to år, og er over ett halvt år siden vi så svigers. Så blir artig.

Men men! Nå må jeg nesten pakke! (etter at jeg har spilt litt på det nye mario spillet...hihi) Og så skal jeg finne ut hva jeg vil kjøpe meg i tax-free'en!

Ha en fortryllende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar