fredag 23. juli 2010

Skal slutte å være med de teite konkuransene på nett...om noen lurte ;-)

I det siste har jeg plutselig blitt medlem av både det ene og det andre helt ufrivillig nemlig! Er ikke alltid jeg er like nøye med å lese "kontrakten" og plutselig ramler det en dvd i postkassa og beskjed om at jeg har blitt medlem både hos home entertainment barnas filmklubb, filmklubben simpsons spesial OG kreativ glede! What!!
Og i dag ramla det plutselig ned en pakke med en bokser oppi fra PROVEA!
Den siste der skjønner jeg ingenting av. For jeg har ikke vært med i noen av de konkuransene på evigheter!

jaja. NEVER AGAIN!

Ellers går det i pakking, og i dag fikk jeg faktisk trent litt pilates (YEY)! *flinke meg*

Nå skal jeg en rask tur på apotek og hente ut resepten min på allergipiller som jeg måtte betale dobbel pris for siden jeg ikke gikk å henta den ut med en gang! (Fikk den sendt direkte til apotek fra legekontoret). Og som den vimsen jeg er, glemte jeg helt å hente den!

Ellers har jeg i det siste hatt dilla på denne:

Både jeg og Joel har vært forkjøla og tette og slimete i halsen, og denne løser opp noe helt utrolig bra! Og det beste er at den er helt naturlig =)

Ha en nydelig dag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar