torsdag 22. juli 2010

Svigers

For min del har blogglysten min ikke vært helt det store i det siste, så har tatt meg en god pause. Her går det ellers i pakking og rydding, for på mandag drar vi til Island for å besøke svigerfamilien. Må si at det er kult å ha svigers der. Ett litt anderledes svigerbeøsk med andre ord!
Har bestilt tur til hvalsafari en av dagene vi er der! Blir spennende, og sikkert veldig slitsomt! Men jeg gleder meg. Var noe vi ikke fikk muligheten til sist vi var der. I tillegg skal jeg være med svigerinna mi på ultrlyd, og det blir veldig koselig! (De prøver å få meg til å få lyst på barn...skjer ikke med det første for å si det sånn!!)

UTenom det har vi hatt besøk av mine foreldre i to uker, jeg var nede i Halden en minitur, og nå nettop hadde vi besøk en helt uke av ett vennepar av oss fra Fredrikstad. Har heldigvis vært en rolig uke. Men utrolig koselig med kafébesøk, og kaffidrikking. MMM. Er så utrolig mange gode kaffityper på kaféene her i Trondheim! Vanskelig å ikke bruke opp pengene på sånn! En av mine favoritter er søt chilli kaffi som de har på Dromedar kaffebar. Den er bare helt utrolig nydelig!

I dag begynte jeg dagen med smoothie! Deilig! Det skal jeg fortsette med! En god start på en ny dag! Vaniljeyoghurt, blåbær, jordbær, banan og bjørnebær!! MMMM! YUMMI!

Ikveld skal vi ha litt folk på kveldsmat. Blir koselig. De får bare takle rotet vårt. Bagasjen ligger nemlig over hele leiligheten!

Talast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar