mandag 28. november 2011

Livet står på vent

Innimellom er det virkelig sånn det føles. Også er det så vanskelig å vite hvordan jeg skal tenke! For, man skal jo ikke tenke for mye på at man er syk. Da blir det sånn at det er bare det man fokuserer på, og det er jo ikke bra. Men samtidig er det ikke lurt å gå rundt å tenke at man er frisk heller, for da klarer man ikke å finne ut hvor kroppens naturlige grense går. Synes det er så vanskelig jeg!

Nå om dagene er det ikke så mye jeg klarer. Vi er jo, som jeg tidligere har skrevet, midt i leilighetskjøp/flytting og nå også pakking. Og det tar på kreftene. Vi skal begynne å flytte om ca to uker, og være ute herfra nesten nøyaktig en måned! Og jeg kjenner at det er så alt for mye som skal ordnes i forhold til hvor mye krefter jeg klarer å dele ut! Men synes jo selvsagt det er fantastisk at vi skal få vårt eget, og det gleder vi oss masse til begge to, samtidig som det er litt trist å flytte fra denne leiligheten vi bor i nå. Vi trives nemlig utrolig godt her. Rolig nabolag, utrolig hyggelig utleier, egen uteplass og mye mer. Er mye å være takknemlig for!

Om litt over en uke skal vi feire vår tredje bryllupsdag! Blir fantastisk. Og så kan vi fokusere litt på hverandre, og ikke bare flytting og pakking :) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar