torsdag 10. november 2011

Drømmer...

som vi har kjøpt oss leilighet, kjenner jeg at drømmene løper løpsk i forhold til hvordan jeg vil ha det, hva vi trenger og hva vi vil kjøpe. Vi trenger litt hvitevarer, men så håper jeg jo å bruke de pengene vi har til rådighet på best mulig måte! Men man kan jo ikke få alt! Noe av det jeg kunne tenke meg er;

Koselig bord med fire stoler.
BRIMNES Seng med skuffer, hvit Lengde: 206 cm Bredde: 166 cm Høyde: 47 cm Madrasslengde: 200 cm Madrassbredde: 160 cm
Koselig ramme til sengen med god lagringsplass under.
HEMNES Kommode med 8 skuffer, hvit Bredde: 162 cm Dybde: 51 cm Høyde: 97 cm
Kommode, eller annen slags lagringsplass.
Og noe koselig til å ha bøker og lignende i inne i stua :)

Er lov å drømme litt innimellom!


En av grunnene til at jeg vil ha en del lyse ting, er fordi vi kommer til å ha to, ganske kraftige møbler i stua som er mørke. Og jeg vil ikke det skal dominere. Sofaen vår er ganske mørk, og tv bordet er kjempe mørkt. Men jeg liker veldi godt å blande mørk og lys stil, så lenge det harmonerer da så klart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar