mandag 27. februar 2012

Gjør det selv

Jeg satt nå her og kjedet meg, og prøvde å finne ut noe jeg kunne ta meg til. Så kom jeg på hvor mye jeg til stadighet irriterer meg over såpe dispenseren på badet. Har lenge hatt lyst på en ny (siden den gamle ble ødelagt) men har hverken tatt meg tid eller råd til å finne en. Så jeg fant ut, hvorfor ikke bare lage en "forbedret utgave" av den jeg har imens? Må si jeg ble ganske fornøyd med resultatet! Kanskje jeg foretar noen små endringer senere, men for nå er jeg fornøyd!

Før: En typisk håndsåpe fra palmolive. Tok av klistermerkene med produktinformasjon, og.... 

Etter:
Hadde noen bokstav klistermerker liggende som jeg limte på, og snurra rundt ett "Diamant"armbånd rundt halsen. Synes den ble mye bedre. Man kan jo pynte som man vil. 



Jeg prøver nok en annen "look" neste gang, men det var et gøy eksperiment! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar