mandag 15. mars 2010

just another ordinary day



I går da jeg egentlig skulle stå opp litt tidligere, sa kroppen stopp! Så da ble det til at jeg sov ett par timer lengre...sykt hvor deilig det var!




Etter at jeg hadde klart å rive meg ut av min deilige skjønnhetssøvn, og rare drømmer, spiste jeg meg en god frokost...etterfulgt, noen timer senere riktignok, av en fantastisk middag, laget av min kjære.




Deilig å bli skjemt litt bort. Men blir godt å komme hjem igjen også, om nesten to uker til rutiner igjen. Da blir det nok jeg som skal tilbake til grytene. Men det er deilig med en matlagings pause så lenge det varer!




På fredags kvelden, besøkte vi en kompis og en venninne av oss inni sandnes. Kjempe koselig! Rolig kveld med kortspill og sånn.


Vi endte opp med å spille grisen. Men, i stedet for å sette tommelen i bordet når man får alle de rette kortene, for så å diskutere hvem som satte tommelen i bordkanten sist, tok vi en ny vri. Engasjementet betraktet seg en god del. I stedet for tommel greiene, la vi 4 te-skjeer (noen som knows for shure hvordan det staves?) midt på bordet. Vi var fem stykker, så en for lite med andre ord. Og når man hadde alle kortene, var det første mann til å få en skje!! Sykt artig. Det ble liksom bare mer og mer ekstremt. fnis.




På lørdagen, før vi skulle inn til Stavanger, gikk jeg tur med de to søte små hundene til mamma og pappa. Og Odin var så stolt da han fant ett dødt rådyr nede ved elvekanten som han skulle vise meg. Kjempe ekkelt!




Nåja...





Izzy, min lille snuppe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar