torsdag 25. mars 2010

Hjemreisen

Egentlig burde jeg vel ha sovet nå. Men men! Legger meg snart ;-)

I morgen begynner vi på turen hjemover mot Trondheim igjen, etter å ha vært her nede hos mamma og de på sør-vest landet i nesten tre uker. Skal innom Kristiansand en tur først da, og besøke en venninne av meg som heter Silje =) Det blir kos. Så får jeg se deres nye leilighet. Etterpå er det innom Arendal en snartur, for å plukke med oss fetteren min...og kanskje en vimsete
kusine! HAr ikke alltid helt kontroll på henne...hihi...

Kjenner at o herlige vår nærmer seg nå! Inspirasjonen kommer seilende, og alle mine store planer for design både inne og ute. Men det blir nok lite tid til det når en liten snuppe kallt Bella entrer vår verden første helgen i april. En liten hund altså. Eller. Mellomstor!

I dag har jeg o
g mamma laget oss after eight latte. NAmm! Espresso, melk og ett par - tre firkanter med after eight. Give ore take etter koppens størrelse. Nammm =)

Oppskriften kan sikkert finnes her





Utenom det blir det mange timer i bil i morgen. Helt opp til Trondheim, men kjenner det blir godt å komme hjem til den koselige leiligheten vår, som skal bli enda koseligere!

Var helt tilfeldigvis innom nille i går av alle steder, og der hadde de noen nydelige og søte små lykter, til te-lys, til 19 kroner stykket. Billig. De skal jeg henge opp ute i sommer. Skal ordne meg til en gren eller noe, med masse tråder ned som jeg skal henge sånne på. Eller noe i den duren. Gjett om jeg skal kose meg!!

Men
nok babling om mine interiør drømmer...de er mange! Nå skal jeg faktisk legge meg!

Sov godt alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar